Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

ΣΤΑΘΗΣ ΣΤΙΒΑΚΤΑΚΗΣ Ο SEXY ΚΡΗΤΙΚΟΣ! ΜΙΛΗΣΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ!



Ένα κανονικό και απλό παιδί απο την Κρήτη μας , εκτός απο την γοητεία του είναι ευγενικός και ομιλητικότατος! ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΚΑΝΑ:


Πως νιώθετε μετά την αναγνωρισιμότητά σας στον κόσμο;


-Κοίτα κοπέλι μου εγώ τα έχω χαμένα γιατί ένας απλός άνθρωπος είμαι. Οκ μου ήρθε έτσι ξαφνικά όλο αυτό


Θέλετε να μιλάμε στον ενικό; γιατί πιστεύω είμαστε κοντά στην ηλικία και θέλω να νιώθουμε και οι δυο άνετα.

-Ναι 25 ετών είμαι. .να έρθεις στην Κρήτη να σε κεράσω ρακί και η Παναγία μαζί σου


(μη σε ερωτευτώ και εγώ χαχα)


Θές να αναγνωριστείς και ως μοντέλο με την αρρενωπή σου ομορφιά; ή να κάνεις κάτι άλλο στην τηλεόραση ή θες να μείνεις όπως είσαι στην δουλειά σου ως κτηνοτρόφος;


-Κοίτα αυτό το έχω ξεκαθαρίσει ότι δεν θέλω να γινω μοντέλο είμαι ένας απλός χωριάτης που αγαπώ την γη και την καλλιέργεια, Ευχαριστώ όλο τον κόσμο για την απλή αγάπη


  • Έχεις κάποια σχέση αυτό το διάστημα ; σκέφτεσαι τον γαμο; Εκεί στην Κρήτη παντρεύεστε και μικροί.

-Όχι τίποτε ούτε σχέση.προς το παρόν θέλω να είμαι ο απλός κτηνοτροφος της γης. Δεν την μπορώ την Αθήνα..


Αν σου κάνανε κάποια πρόταση εκεί στην Κρήτη (που την λατρεύω προσωπικά για ραδιόφωνο ή για εκπομπή εκει?



-Θα πήγαινα μόνο για να δείξω πως είμαι απλός και ξεκάθαρος σε όλα.




Συνέντευξη στην Αλεξία Βαμβάκη















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου