Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

mini ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΤΕΛΙΟ ΜΑΝΩΛΑ (ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ)


Ο Στέλιος Μανωλάς μουσικοσυνθέτης – στιχουργός-τραγουδιστής έχει καταγωγή από την Νάξο, ίσως να γράφτηκε για αυτόν πως τα νησιώτικα παιδιά έχουν μάλαμα καρδιά. Η μητέρα του πολύ γνωστή η κ. Ελένη Λεγάκη, η μάνα του νησιώτικου κόσμου θέλω να προσθέσω.
Μου αφιέρωσε δέκα λεπτά απατώντας μου σε μερικές ερωτήσεις που του έκανα για μια mini συνέντευξη.

Αλεξία Βαμβάκη
-Καλησπέρα σας, σπουδάζω στον ΑΝΤ1 δημοσιογραφία ονομάζομαι Αλεξία Βαμβάκη θα μπορούσα να σας κάνω 3-4 ερωτήσεις για μια mini συνεντευξη;

Στέλιος Μανωλάς
-Καλησπέρα πείτε μου!!

Αλεξία Βαμβάκη
-Ωραία δεν θέλω να σας απασχολήσω πολύ θα ξεκινήσω...! Είστε παντρεμένος με την Κ. Νομικού εξαίσια τραγουδίστρια που βρίσκεστε αυτό το διάστημα;

Στέλιος Μανωλάς
-Αυτή την περίοδο σε διάφορες εκδηλώσεις σε διάφορα μαγαζιά γιατί βασικά λόγω της κρίσης δεν μπορείς να είσαι σε συγκεκριμένο μαγαζί κάπου μόνιμα πηγαίνουμε παντού σε όλη την Ελλάδα

Αλεξία Βαμβάκη
-Έχετε σκοπό να βγάλετε κάποιο CD μόνος σας; ή σε συνεργασία με την γυναίκα σας;

Στέλιος Μανωλάς
-Αυτή την στιγμή δεν έχω κάτι στο μυαλό μου έχω ανεβάσει ένα καινούριο τραγούδι στο YouTube και σύντομα θα ανεβάσω κι  άλλο ένα καινούριο και αυτό
Το τραγούδι ονομάζεται ΄΄τα πάνω κάτω΄΄ η μουσική είναι δική μου και οι στίχοι του Κωνσταντίνου Κυταριόλου , επίσης μαζί με την γυναίκα μου κάνουμε συνεργασία με τον Ματθαίο Γιαννούλη θα ναι μοιρασμένο 12-13 τραγουδια.

Αλεξία Βαμβάκη
-Και μια τελευταία ερώτηση προσωπική αν θέλετε μου απαντάτε βέβαια με την σύζυγο σας έχετε μια διάφορα ηλικίας σας επηρεάζει αυτό μέσα στην οικογένεια;

Στέλιος Μανωλάς
-Χαχαχαχαχα δεν είναι και τόσο μεγάλη η διαφορά μας δεν ξέρω πόσο πιστεύεις ότι έχουμε διάφορα δεν με πειράζει καθόλου όμως ίσα-ίσα είναι καλύτερα έτσι

Αλεξία Βαμβάκη
-Χα χα χα τέλεια...αυτές ήταν οι ερωτήσεις μου ελπίζω να μην σας ενόχλησα και να μην σας έφερα σε δύσκολη θέση με την τελευταία μου ερώτηση, ελπίζω σύντομα αν θα μπορείτε και εσείς να κάνουμε και μια κανονική συνεντευξη με παραπάνω ερωτήσεις, εκτιμώ τον χρόνο που μου δώσατε!!!

Στέλιος Μανωλάς
-Ευχαρίστως να είσαι καλά !!!


Αλεξία Βαμβάκη
-Καλό σας βραδύ!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου