Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΔΗΜΟΣΘΕΝΟΥΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΕΔΩ!!!!!

Ο Στέφανος Δημοσθένους είναι νέος, ωραίος, ταλαντούχος και πολλά υποσχόμενος. Ήρθε από την Κύπρο με στόχο να κυνηγήσει το όνειρο του και να κατακτήσει την ελληνική δισκογραφία.

Ο κ. Στέφανος Δημοσθένους δέχτηκε να με βοηθήσει στα πρώτα βήματα που κάνω σε συνεντεύξεις επωνύμων και τον ευχαριστώ πολύ.. Ας δούμε λοιπόν τι απάντησε στις ερωτήσεις που του έκανα...



 Εμφανίζεστε κάπου αυτό το διάστημα σε κάποιο κέντρο;



Αυτό το διάστημα δεν εμφανίζομαι σε κάποιο συγκεκριμένο μαγαζί. Έχω κάποιες εμφανίσεις σε Ελλάδα και Κύπρο.


 Κάνατε μια μεγάλη επιτυχία με το τραγούδι "Θάλασσες Φιλιά" υπάρχει κάτι νέο αυτή την περίοδο που μπορείτε να μου αποκαλύψετε, κάποιο νέο τραγούδι?


Το Θάλασσες φιλιά ειναι ένα τραγούδι που αγάπησα ιδιαίτερα και το πιο σημαντικό είναι οτι αγαπήθηκε και απο τον κόσμο. Αυτή την περίοδο ειμαι καθημερινά στο στούντιο και ετοιμάζω το νέο μου τραγούδι που θα κυκλοφορήσει μετά το 2016. 


 Είστε σε κάποια σχέση αυτό το διάστημα; είναι κάποια επώνυμη όπως είχαμε μάθει με την κ. Μαστοράκη;
Έχετε σκεφτεί τον γάμο; με θαυμάστρια θα κάνατε ποτέ σχέση; 


Αυτή την στιγμή δεν έχω σχέση, είμαι ελεύθερος. Ο γάμος απέχει πολυ απο τα άμεσά μου σχέδια αλλα φυσικά στο μέλλον θα ήθελα να κάνω οικογένεια. Δεν θα έκανα σχέση με θαυμάστρια  γιατί θα έχανα μια θαυμάστρια.( χα χα χα ) Πέρα απο την πλάκα ποτε δεν ξέρεις ποιος θα μπεί στην ζωή σου, τι είναι και απο που προέρχεται. Γι αυτο και εγώ δεν μπορώ να ξερω, ίσως να έκανα σχέση  ίσως και οχι φτάνει να με έκανε να την ερωτευτώ.


Συνέντευξη στην Αλεξία Βαμβάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου