Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

GARAZAKI CAFE-BAR ΣΤΟΝ ΓΕΡΑΚΑ, ΤΟ ΝΕΟ ΜΑΣ ΣΤΕΚΙ!!!!!

 Δουλεύουμε, τρέχουμε , γυμναζόμαστε , βλέπουμε τηλεόραση , δεν λέω καλά όλα αυτά αλλά ρε παιδιά πρέπει να βγαίνουμε έξω να χαλαρώνουμε να περπατάμε όσοι έχουμε σκύλο να τον πάμε έξω βόλτα και εκείνον...αυτό έκανα και εγώ ένα πρωί και ξαφνικά είδα κάτι ιδιαίτερο ένα μαγαζί στον Γέρακα , η διακόσμηση βασικά μου κέντρισε το ενδιαφέρον και μπήκα... 

Ότι και να πω είναι λίγο και σας προτείνω να το επισκεφθείτε γρήγορα και εσείς συνδυάζει όλα τα γούστα σε όλες τις ηλικίες , η μουσική μαγευτική ο χώρος ζεστός , εξυπηρέτηση καταπληκτική που δύσκολα τουλάχιστον εγώ προσωπικά συναντάω και οι τιμές προσιτές προς όλους μας και καθαρό μαγαζί!!!!! 

Τράβηξα μερικές φωτογραφίες μίλησα με τα παιδιά που το έχουν ήταν πολύ ευγενικοί και τους ζήτησα να γράψω για αυτο το τέλειο μαγαζί που πλέον έγινε στέκι μου στην σελίδα μου και με μεγάλη τους χαρά δέχτηκαν... Δείτε τις φωτογραφίες λοιπόν και είμαι σίγουρη πως θα γίνει και δικό σας στέκι..!!!!!!!

Το όνομα αυτού GARAZAKI!!!!! Στην οδό Θεσσαλονίκης στον Γέρακα πλησίον της πλατείας...







































ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΤΗΚΑΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ!!!!! ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ
GARAZAKI!!!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου