Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΛΑΜΑΤΕΝΙΑ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ

Βιογραφία
Η Εκκλησία της Παναγίας της Μαλαματένιας βρίσκετε στην χώρα της Τήνου και εορτάζει στις 23 Αυγούστου (ημέρα απόδοσης της εορτής της Κοιμήσεως της Θεοτόκου).
 

Ειχα την αναγκη,την υποχρεωση μαλλον να σας γνωρισω την Παναγια μας την Μαλαματενια,δεν ηξερα πως υπαρχει μεχρι που μου εμφανιστηκε στον υπνο μου. Εννοειται πως την επισκευθηκα στο μαγευτικο νησι στην Τηνο, μια εκκλησια κρυμενη στα σοκακια του νησιου. Το ονομα της το πηρε απο την εικονα που βρηκαν καποιοι ψαραδες και γυαλιζε στον βυθο της θαλασσας σαν χρυσος. Η εικονα της λαμπει πραγματικος χρυσος και ο μικρος Ιησους στρεφει το κεφαλι του προς τα παθη του.
Ηταν ενα θαυμα για μενα μετα απο την περιπετεια μου καθως ελεγα πως οταν τελειωσει θα παω στην Τηνο να αναψω λαμπαδα και ηρθε στον υπνο μου η συγκεκριμενη Παναγια ως θαυματουργη.
Οσοι θελετε και μπορειτε να πατε ειναι γραφικο εκκλησακι...
Εγω εφτιαξα μια εικονα μεγαλη οπως ακριβως την ειδα στον υπνο μου με ενα ροζ δακρυ στα μαγουλα. Η εικονα βρισκεται στον Ιερο Ναο της Θεοτοκου στα Σπατα και την εκανα δωρεα..  μπορειτε να την ζητησετε να την δειτε και εσεις... πραγματικα ηθελα να το μοιραστω μαζι σας...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

ΑΛΕΞΙΑ ΒΑΜΒΑΚΗ

2 σχόλια:

  1. Πώς μπορώ να αγοράσω την εικόνα της Παναγίας Μαλαματενια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας παρακαλώ μπορείτε να ανεβάσετε την Αγία Εικόνα Της; Αμήν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή