Κυριακή 5 Απριλίου 2015

Η Πέγκυ Σταθακοπούλου μιλά για μια πολύ δύσκολη περίοδο



Η Πέγκυ Σταθακοπούλου μιλά για μια πολύ δύσκολη περίοδο

«Έλειψα από το θέατρο εξαιτίας ενός προβλήματος υγείας του συζύγου μου»


Για μια δύσκολη περίοδο στη ζωή της αλλά και την απουσία της από το θεατρικό σανίδι μίλησε σε πρόσφατη συνέντευξή της η ηθοποιός Πέγκυ Σταθακοπούλου. Πιο συγκεκριμένα, τόνισε στην εφημερίδα «Real News»: «Έλειψα από το θέατρο κάποια χρόνια εξαιτίας ενός προβλήματος υγείας που είχε ο σύζυγός μου Αλέξανδρος Καλδής. Πήγα μαζί του στην Αμερική γιατί είχε σοβαρό πρόβλημα υγείας. Για πέντε χρόνια δεν δούλεψα. Μέχρι να κλείσουν πέντε χρόνια ήμουν εκεί και αυτή ήταν η θέση μου. Να είμαι δίπλα του, να τον στηρίζω, να συμμετέχω στην αγωνία και τον φόβο του, να τα ζήσουμε όλα μαζί. Ήταν μια πολύ δύσκολη περίοδος. Ετοιμαζόμουν να κάνω πρεμιέρα με το “Τρίτο Στεφάνι” στο Εθνικό Θέατρο με Σταμάτη Φασουλή. Δέκα μέρες πριν από την πρεμιέρα αποφάσισα να τα αφήσω όλα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου